Weekendtrip

23 januari 2019 - Long Beach, Washington, Verenigde Staten

Afgelopen weekend hebben we met een groep van 7 meiden, een weekendtrip naar Long Beach, Washington, gemaakt. Vrijdagavond om 5 uur vertrokken we dan eindelijk, de eerste stop werd al meteen gemaakt om boodschappen te doen. Later werd er ook nog bij de BurgerKing gestopt om te eten. Uiteindelijk kwamen we rond half twaalf aan bij de airbnb die we hadden geboekt. Het zag er op het eerste gezicht niet zo geweldig uit, maar het was gezellig ingericht en schoon! Prima huisje dus, tot om 12 uur de klok sloeg. We schrokken ons dood,  gelukkig waren we om 1 uur voorbereid en viel het allemaal wel mee.

Zaterdag hebben we pannekoeken gebakken voor ons ontbijt. Daarna zijn we naar het strand gelopen, dit schijnt het langste strand van de wereld te zijn. Hier hebben we een tijdje rondgelopen en gelunched. Het was geen lekker zonnig strand, maar we hebben ons alsnog goed vermaakt! Toen we terug naar ons huisje wilde zijn we door het “centrum“ van het dorpje gelopen. Dit stelde niet veel voor, maar was alsnog leuk om te zien. We zijn een museum/winkel/gamehall ingelopen waar vanalles te zien was. De rest van de avond hebben we vooral veel gelachen en kaartspelletjes gespeeld.

Zondagochtend was het alweer tijd om terug te gaan. Maar voor we daadwerkelijk weer naar Seattle gingen. Hebben we eerst nog een stop in Portland gemaakt. Voor iedereen die ooit Twilight heeft gezien, we hebben hier het huis van de Cullens bezocht. Er wonen gewoon mensen daar dus we konden niet naar binnen, maar was toch leuk om gezien te hebben. Natuurlijk moesten we naar “Voodoo Doughnuts“ gaan, hier schijnen ze de beste donuts van Portland te hebben. De rij staat daar tot buiten, gelukkig hebben we maar 20 minuutjes hoeven wachten. Mijn hostdad vertelde dat hij er welleens anderhalfuur heeft gestaan. Maar dan heb je ook wat, het waren echt ontzettend lekker donuts en goedkoop nog ook. Maar ook de winkel zelf was de moeite waard om gezien te hebben.

Hoe leuk het ook was in het weekend, ik was toch ook wel weer blij om thuis te zijn. En ik ben nog blijer dat ik het ook echt oprecht mijn thuis kan noemen!

1. Daniela hompes:
    23 januari 2019
    wat fijn te horen dat je zo van je weekend genoten hebt. maar nog fijner dat je inderdaad je aupair gezin als thuis kunt noemen. dat is super en dan weet je dat je de juiste keuze hebt gemaakt. knap hoe je dit alles gedaan hebt en alles wat je doet en naartoe gaat. super. geniet ervan. groetjes daniela
  2. Oma en opa Steuns.:
    25 januari 2019
    Lieve Janine, mijn brief is onderweg, ben benieuwd of je hem ontvangt. Verder is alles oke begrijp ik. Ik ben toch blij dat het nieuwe jaar is begonnen, nu kunnen we gaan aftellen. Gelukkig word ik door mamma goed op de hoogte gehouden. Hou je goed en blijf avonturen. Groetjes en kusjes, oma en opa.