Free Time

22 september 2018

Langzaam maar zeker begint mijn leven in Chicago vorm te krijgen.

🏡 ik voel me thuis in mijn hostfamily

🏘 ik kan in onze buurt bijna overal de weg vinden

👭 en ik begin al wat vrienden te maken hier

Zo zijn we afgelopen zondag gaan picknicken in Millenium Park. We waren met 6 en we hadden allemaal iets te eten meegenomen. Na de picknick zijn we nog naar een aantal winkels gegaan. Een hiervan was een winkel waar je je eigen ijs kon samenstellen. Je kon de smaak van het ijs kiezen, deze vervolgens in chocolade dippen en er een topping opdoen. Ik had er een met koffie-ijs in pure chocola met oreo erop. We hebben heel veel gelachen en het was leuk om te horen in welke situatie andere au pairs zitten.

Vandaag, vrijdagavond, hebben we met deels hetzelfde groepje weer ergens afgesproken. Deze keer kon je je eigen frozen yogurt maken. Een van de meisjes woont heel dichtbij en heeft een hostkindje van 2,5. We gaan dus zeker ook nog een keer een ”playdate” afspreken voor onze hostkindjes.

Genoeg te beleven dus!😊

1. Iris:
    22 september 2018
    Wat leuk!!! Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt..!!! Geniet van alle kleine momenten, want ik denk dat het komende jaar voorbij zal vliegen op deze manier. Enjoy!!!
  2. Lindy:
    22 september 2018
    Wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en al wat vrienden hebt gemaakt! Erg euk om op deze manier af en toe te horen wat je allemaal meemaakt daar. Heel veel plezier verder! :)
  3. Dorien:
    22 september 2018
    Zo leuk om je verhalen te lezen!!! Ik lees ze altijd voor zodat ons gezin weet hoe het met janine gaat in usa!