“Ama’s” visit

30 september 2018

Van donderdag tot en met zaterdag, zaten mijn beide hostpartents in San Francisco voor zaken. De moeder van mijn hostdad, Caroline, maar door de kinderen ook wel “Ama” genoemd, kwam toen bij ons logeren. Zij arriveerde op woensdagmiddag al en mijn hostparents zijn donderdagochtend om 4.30 vertrokken. ✈️

Donderdagochtend moest ik in plaats van 8 uur, dus al om 7 uur opstaan om de kinderen wakker te maken voor school. Ama zorgde voor het ontbijt terwijl ik de lunch voor school klaarmaakte. We hebben met z’n alle de kinderen naar school gebracht. Na school begon de verwennerij van oma. Eerst nam ze de kinderen mee naar “Stan’s Donuts” 🍩, een donutzaak naast de school. Hier konden de jongens hun huiswerk maken. Sadie (11), had namelijk haar eerste volleybalwedstrijd die middag 🏐. Na de donuts zijn we dus terug naar school gegaan om de wedstrijd te kijken.

Dit was echt ontzettend leuk om te zien! Alle meisjes in haar team spelen pas 4 weken volleybal. Dus er werd luid gejuigd voor elke bal die over het net werd geserveerd. Uiteindelijk werd de wedstrijd met een overwinning voor Sadie’s school afgesloten!🎉 Thuis hebben we nog een pizza 🍕 gegeten en toen gauw naar bed 🛌.

De volgende ochtend had Knox (5), een “colorperformance” op school. Alle kleuterklassen waren opgedeeld in verschillende kleuren die elk hun eigen liedje zongen. Knox moest de “greensong” zingen. Elke groep was volledig gekleed in zijn/haar kleur, super lief!

Na school gingen de verwennerijen van oma weer gewoon verder. Er werden muffins gebakken, stokbrood met wel 4 verschillende kazen gegeten 🥖🧀 en er was chips gekocht! Na het eten was het movienight, maar dat hebben we een beetje ingekort want iedereen was ontzettend moe 💤.

Zaterdag was alweer de laatste dag dat oma de kinderen kon verwennen. Dus werd er veel gedaan. Het begon met een heerlijk ontbijtje, een omelet met kaas en jam 🍳 en pannekoeken 🥞. Toen werd er deeg gemaakt om koekjes te bakken. Hierna had ik even vrije tijd, en ben ik met iemand gaan lunchen. Toen ik terugkwam hebben we de koekjes gebakken 🍪 en lekker gegeten samen. Na het eten was iedereen wederom zo moe dat ze meteen naar bed zijn gegaan.

Zelfs ik lag al om 8 uur in bed! 😅

1. Christian:
    Leuk! Lekkere verwennerijen!
    Stan's Donuts, daar moeten ze wel de lekkerste donuts ooit hebben. Misschien hebben we over een paar jaar ook een 'Stan's Donuts' in Roermond...
  2. Iris:
    30 september 2018
    Daar zijn oma’s toch voor, om de kids re verwennen?! Leuk om te lezen...fijne dag!!!
  3. Amilde:
    30 september 2018
    Heerlijk je leuke verhalen te lezen. Krijg zo maar zin in donuts 😀
  4. Caroline & Marc:
    9 oktober 2018
    Happy Birthday Janine!!!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele mooie dag gewenst. Hopelijk word jij vandaag flink in het zonnetje gezet. Aan al het lekkers om te smikkelen zal het zeker niet liggen. Cheers!