Activity’s

16 september 2018 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Nu het schooljaar een beetje op gang begint te komen, beginnen er ook allerlei programma’s buiten school. Mijn oudste hostkid (meisje 11) heeft afgelopen week bijvoorbeeld volleyball try-outs gehad 🏐. Maar ook voor de 3-jarige zijn er nu een aantal activiteiten begonnen. Zo gaan we op donderdagen naar “storytime” bij de bibliotheek 📖 en op woensdagen krijgt hij zwemles 🏊🏼‍♂️.

Afgelopen woensdag zijn we voor het eerst gegaan. Mijn hostmom had me verteld dat ik waarschijnlijk met hem mee het water in moest. De avond van tevoren had ik dus twee tassen klaargezet 👜👜. De volgende ochtend fijn mijn zwemkleding alvast aangetrokken en een lunch klaargemaakt voor erna 🥪🍇. Helemaal voorbereid gingen we opweg naar het zwembad. Het was heerlijk weer, dus in plaats van met de bus, zijn we lekker gelopen. Eenmaal bij het zwembad hebben we ons omgekleed, en toen liepen we naar binnen. Ik zag alle andere moeders al langs de kant zitten, kinderen in badkleding, maar de moeders niet...🤦🏼‍♀️. Stond ik daar in mijn bikini😂. Ik ben me meteen omgedraaid om me weer om te kleden, gelukkig hadden we genoeg tijd. De andere moeders konden er gelukkig wel om lachen toen ik weer terugkwam😅.

Onverwachts heb ik nu dus wel een extra uurtje vrij op donderdagochtend. Ik heb gelukkig al een Dunkin’ Donuts gezien verderop dus ik vermaak me wel!😊

1. Iris:
    16 september 2018
    Hihi, kan gebeuren..! Dan weet ik al waar je met Stan in mei naartoe gaat: Hij heeft er geloof ik nog eentje tegoed..! Al een maand, wat gaat dat snel...Enjoy!!!
  2. Monique Frissen:
    16 september 2018
    Leuk om zo je belevenissen te lezen. Je schrijft heerlijk beeldend.