Back to school

9 september 2018

De oudste drie kinderen zijn afgelopen week weer op school begonnen. Van 8 tot 15 ben ik nu dus alleen met mijn 3 jarige hostkindje. Dit geeft ons behoorlijk wat tijd om vanalles te doen. Zo zijn we afgelopen week naar speeltuintjes, de bibliotheek 📚, de supermarkt 🍎🍐🍌 en de Farm zoo 🐰🐷🐮 geweest. Vooral dat laatste was een behoorlijk uitstapje.

Om bij de Farm zoo te komen moesten we namelijk de bus nemen 🚌. Dit verliep allemaal vrij soepel tot we uit moesten stappen. Mijn hostkindje stapt namelijk niet zo snel uit en ik kon hem niet dragen omdat ik zijn step al vasthad. Zo kwam het dus dat we een halte later dan gepland pas konden uitstappen 😅.

Eenmaal bij de zoo was het heel leuk. Er was een man die liedjes zong voor de kinderen 🎤🎸. Hij zong een rockversie van het alfabet en itsy bitsy spider. Maar hij zong ook Ring of Fire en La Bamba. Na de muziek zijn we even bij de kuikentjes gaan kijken 🐣. Vervolgens heeft hij een half uur in een tracktor gezeten 🚜😂. Toen was het tijd voor de lunch 🥪. Die hebben we tussen de geitjes opgegeten 🐐.

Het werd langzaam tijd voor zijn middagdutje dus na de lunch zijn we teruggegaan met de bus. Ik was alleen vergeten bij welke halte we precies eruit moesten, dus zijn we op de terugweg veel te ver doorgereden 🙈. We moesten hierdoor best een stukje teruglopen en toen begon het ook nog te regenen 🌧. gelukkig was ik al wat meer georiënteerd deze keer en zijn we maar 1 keer de verkeerde weg ingeslagen.

Al met al een hele verbetering dus!

1. Iris:
    9 september 2018
    Leuk zegk! Dae waeg dae kump waal...bietje biej bietje geit det baeter. Al mit al ein hele verbaetering!!!
  2. Daniela hompes:
    9 september 2018
    leuk janine. en nu geen 4.5 uur gelopen. de weg vinden gaat dus steeds beter. die kleine zal wel goed geslapen hebben na zo'n leuke ochtend. amuseer je.
    groetjes daniela
  3. Amilde:
    9 september 2018
    Haha geweldig Janine. Top conditie bouw je zo op. En wat een leuk jochie. Hij zal blij zijn met zo'n nanny !
  4. Oma en opa Steuns.:
    9 september 2018
    Hallo Janine, ik sta versteld, wat ben jij een ondernemende dame geworden, fantastisch. Het schrijven gaat je ook goed af, heb je misschien toch een gen van oma!!! Groet, we zien uit naar het volgende avontuur, oma en opa.
  5. Lilian:
    Wat een leuk jochie!
    Wat een avonturen allemaal....superleuk om te lezen!😀
  6. Yvonne:
    9 september 2018
    Wat leuk om te lezen en dat het je zo goed afgaat.
    Wat een leuk manneke, en de weg vinden lukt je ook steeds beter.
    Heel veel groetjes en plezier.
  7. Vincent Thissen:
    9 september 2018
    Jeanine, leuk om te lezen hoe het daar gaat, veel succes met het opvoeden!
  8. Melissa:
    10 september 2018
    Wat een avonturen alweer. Superleuk! De kids zullen wel blij zijn met zo'n lieve nanny.
    Misschien kan ik je na je reis wel inhuren als oppas 😉
    (in Echt verdwaal je niet zo snel😉)
    Nog veel plezier en tot je volgende verslag!

Groetjes, Melissa