Relaxing

22 oktober 2018

Afgelopen week was heel rustig, bijna een beetje te rustig. Cooper was heel erg verkouden in het begin van de week, dus zijn we lekker binnengebleven. Spelletjes spelen, boekjes lezen, muziek luisteren en dan weer hetzelfde spel overnieuw spelen. Ondertussen kon ik lekker thee drinken en had ik mijn warme, dikke sokken aan. ‘s Middags moesten we er natuurlijk wel opuit om de rest van school te halen. Gelukkig konden we toen lekker in de zon zitten en was het niet al te koud.

Op woensdag ging het gelukkig al wat beter en kon Cooper gewoon naar zijn zwemles gaan. Tijdens zijn nap die dag heb ik een kokoscake gebakken. Het was een behoorlijk grote cake, dus ik dacht daar doen we wel even mee. Maar toen de kinderen uit school kwamen wilde ze allemaal meteen een tweede stuk, en na het avondeten nog een. Dus uiteindelijk heeft de cake het niet lang volgehouden, dat beschouw ik maar als een compliment!

Donderdag was Cooper weer helemaal de oude, maar nu was ik verkouden. Toen hebben we dus nog een extra dag spellenmarathon gedaan. Dat vond ik helemaal niet erg, en Cooper ook niet. Inmiddels had hij ook al zoveel naar mijn muziek geluisterd dat hij Bruce Springsteen inmiddels al herkend! Sommige nummer kan hij zelfs een beetje meezingen. Toen Cooper eenmaal in bed lag voor zijn nap was ik zo moe, dat ik zelf ook even ben gaan slapen. Heerlijk! Lekker met een dekentje op de bank. Daarna kon ik er ook weer tegenaan, ik ben zelfs nog naar een film geweest ’s avonds!

Toen brak het weekend aan! Vrijdag heb ik nog even rustig aan gedaan. Ik ben wel gaan shoppen voor extra winterkleren, maar de rest van de dag lekker relaxed. Zaterdagochtend nog meer kleren gekocht en lekker gelunched. ‘s Middags heb ik met de kinderen pompoenen gegraveerd. Dit was voor mij de eerste keer, maar na wat filmpjes te kijken toch best een goed resultaat! De pompoenpitten hebben we bewaard en daarna geroosterd. Heel lekker!

Al met al een geslaagde week, maar komende week staat alweer volgepland met activiteiten dus gedaan met de rust!😄

1. Iris:
    22 oktober 2018
    Bus al helemaol ingeburgerd. Bun benuujd waas se sjtrakkes van Halloween vinjs..! (Foto’s!) groetjes!
  2. Amilde:
    22 oktober 2018
    Ik mis de foto van de cake 😉😁